logo

Południowa Obwodnica Warszawy jest już przejezdna na całym odcinku, czyli od Węzła Konotopa do ul. Puławskiej w Warszawie wraz z łącznikiem S79 do lotniska im. F.Chopina.

Działalność handlowa

Południowa Obwodnica Warszawy jest już przejezdna na całym odcinku, czyli od Węzła Konotopa do ul. Puławskiej w Warszawie wraz z łącznikiem S79 do lotniska im. F.Chopina.

Cała trasa liczy około 11 km plus około 5 km łącznika S79.
Budowa trasy była podzielona na II etapy:

· Etap I (od węzła "Konotopa" do węzła "LOTNISKO") realizowało konsorcjum firm: Bilfinger Infrastr., PRM Mosty-Łódź S.A., PUT Intercor Sp. z o.o.,

· Etap II (odcinek od węzła "LOTNISKO" do węzła "Puławska" oraz łącznik S79 do węzła "Marynarska" realizowało konsorcjum firm: PORR (POLSKA) S.A., TEERAG-ASDAG Aktiengesellschaft, Wiedeń, Intop Tarnobrzeg Sp. z o.o.

LOTOS Asfalt był dostawcą asfaltów do wykonania mieszanek bitumicznych na wszystkich odcinkach POW. Szacunkowo LOTOS Asfalt dostarczył na ten kontrakt  ponad 12 tys. ton asfaltów z czego około 70% stanowiły asfalty modyfikowane - Modbit.

Obecnie trwają prace nad połączeniem węzłów z arteriami miejskimi oraz nad wykończeniem dróg technicznych – przy tych pracach również wykorzystywane są asfalty LOTOSU.