
LOTOS Asfalt jako jedyna firma na polskim rynku oferuje sprzedaż asfaltu poprzez dedykowaną aplikację na urządzanie mobilne. Już ponad 100 zamówień na asfalt zostało złożonych przez smartfony. mSprzedaż dostępna jest na urządzeniach z systemem Android, ale spółka planuje rozszerzyć ją na kolejne systemy operacyjne urządzeń mobilnych.
LOTOS Asfalt jako jedyna firma na polskim rynku oferuje sprzedaż asfaltu poprzez dedykowaną aplikację na urządzanie mobilne. Już ponad 100 zamówień na asfalt zostało złożonych przez smartfony. mSprzedaż dostępna jest na urządzeniach z systemem Android, ale spółka planuje rozszerzyć ją na kolejne systemy operacyjne urządzeń mobilnych.
- Wdrożyliśmy system mSprzedaży, aby w jeszcze bardziej przyjazny sposób umożliwić naszym klientom zakup asfaltu – mówi Marek Skalski, Dyrektor ds. Finansowych LOTOS Asfalt, pomysłodawca wprowadzenia aplikacji w spółce - mSprzedaż umożliwia Klientom LOTOS Asfalt, którzy korzystają z elektronicznej sprzedaży i mają podpisaną umowę, kupować nasze produkty za pomocą smartfonu i tabletu. Wystarczy, że zainstalują aplikację mSprzedaż – uzupełnia Marek Skalski.
Liczba posiadaczy smartfonów w Polsce i na świecie dynamicznie rośnie. Obecnie 44 proc. Polaków korzysta z urządzeń mobilnych. Naturalną konsekwencją dynamicznego wzrostu liczby urządzeń mobilnych w Polsce jest rozwój aplikacji mobilnych. Jest to spowodowane tym, że klienci oczekują dyspozycyjności swojego usługodawcy bez przerwy, a pracownicy chcą efektywnie wykorzystywać czas przeznaczony na podróże. Dlatego też coraz chętniej korzystają z urządzeń i aplikacji, które umożliwiają im wykonywanie zadań służbowych niezależnie od okoliczności i miejsca, w których się znajdują.
- Otrzymujemy pozytywne sygnały od naszych Klientów, którzy zainstalowali mSprzedaż i mogą dokonywać zakupów oraz śledzić ich realizację będąc w podróży czy poza firmą - opowiada Romana Rogaczewska, Starszy Specjalista w Biurze Dystrybucji LOTOS Asfalt, odpowiedzialna za wdrożenie mSprzedaży w spółce - otrzymaliśmy już ponad 100 zamówień mobilnych na asfalt - dodaje.
Aplikacja mSprzedaż umożliwia składanie zamówień za pośrednictwem smartfonów i tabletów działających pod kontrolą systemu operacyjnego Google Android. Program pozwala ponadto na monitorowanie przebiegu realizacji zamówień oraz złożenie wniosku o anulowanie zamówienia. W dalszym etapie spółka planuje rozszerzyć mSprzedaż o inne platformy mobilne. np. Apple iOS (urządzenia iPhone/iPad).
Aplikacja mSprzedaż jest rozwinięciem działającego od 2007 roku w spółce systemu sprzedaży elektronicznej. System eSprzedaży pozwala, oprócz składania elektronicznych zamówień, na śledzenie statusu realizacji zlecenia, przeglądanie faktur, planowanie zakupów, tworzenie raportów oraz przekazywanie informacji do klientów.